Σε κορυφαία εταιρική πρωτοβουλία για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας αναδείχθηκε το πρόγραμμα Heineken Growth Makers της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, στα φετινά Hellenic Responsible Business Awards. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έλαβε αργυρό βραβείο (Silver) στην κατηγορία «Πρότυπο Επένδυσης – Ενίσχυση της Επιχειρηματικότητας» στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 15 Φεβρουαρίου, στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου.

Η πλατφόρμα Growth Makers by Heineken, που εγκαινιάστηκε τον Ιούνιο του 2017, αποτελεί την πιο πρόσφατη πρωτοβουλία της εταιρίας για τη στήριξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. Εστιάζοντας στις νέες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή τομέα και τον τουρισμό, πραγματοποιήθηκε σειρά εκδηλώσεων και δράσεων σε συνεργασία με τη θερμοκοιτίδα νεοφυών επιχειρήσεων Orange Grove, την οποία η Heineken στηρίζει ως μεγάλος χορηγός. Μεταξύ αυτών, οι Growth Makers Nights, βραδιές συζήτησης, δικτύωσης και ανταλλαγής γνώσης για την επιχειρηματική κοινότητα, αφιερωμένες στην αγροτική παραγωγή και την τουριστική επιχειρηματικότητα. Ταυτόχρονα, διενεργήθηκε ένας διαγωνισμός για την ανάδειξη 5 ελπιδοφόρων νέων startups στον αγροδιατροφικό και τον τουριστικό τομέα, με συνολικό χρηματικό έπαθλο 10.000€ για τους νικητές. Οι επιλεγμένες Growth Makers Teams φιλοξενούνται στο Orange Grove και επωφελούνται από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιχειρηματικής υποστήριξης. H πλατφόρμα Growth Makers αποτελεί ένα κεντρικό κομμάτι του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Seeds for Growth» που υλοποιεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Μέσω του «Seeds for Growth», η εταιρεία έχει δεσμευτεί να παρέχει μέχρι το 2020 5000 ευκαιρίες (σπόρους) ανάπτυξης σε ταλαντούχα νεαρά άτομα, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην ανάπτυξη της καινοτόμου επιχειρηματικότητας και την αναστροφή του φαινομένου του brain drain. Μέσα από το πρόγραμμα, η εταιρία φιλοδοξεί να ενδυναμώσει τους νέους επιχειρηματίες με γνώση, δεξιότητες και καθοδήγηση, να καλλιεργήσει συνέργειες με θεσμικούς και παραγωγικούς φορείς και να συμβάλει στη δημιουργία μίας νέας κουλτούρας επιχειρηματικότητας.

Η Υπεύθυνη Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κα Έλλη Παναγιωτοπούλου, δήλωσε σχετικά: «Οι αρχές της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και της βιώσιμης και κοινωνικής ανάπτυξης είναι μέρος της ταυτότητας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και καθοδηγούν τη δράση μας. Η βράβευσή μας για την πρωτοβουλία Heineken Growth Makers υπογραμμίζει την μακρόχρονη επένδυσή μας στην ενίσχυση των νέων επιχειρήσεων, με τις οποίες μας συνδέει το πάθος για καινοτομία, δημιουργία και πρωτοπορία».

    Ο κ. Μάνος Ιατρέλης, CSR Manager της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας (στα δεξιά της φωτογραφίας) παραλαμβάνει το βραβείο από τον κ. Γιώργο Καλούδη, μέλος της κριτικής επιτροπής

 

Σχετικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα για περισσότερα από 50 χρόνια. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου HEINEKEN N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες Amstel, Amstel Pils, Amstel Dark, Amstel Radler, Amstel Free, Heineken, Heineken LIGHT, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, Fischer, ΒΙΟΣ 5, ΜΑΜΟΣ, Buckler από 100% ελληνικό κριθάρι, καθώς και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ. Παράλληλα, εισάγει γνωστές μάρκες μπίρας μεταξύ των οποίων οι: Affligem, Sol, Mc Farland, Erdinger, , Murphy’s, Duvel, Chimay καθώς και το μηλίτη Strongbow. Διαθέτει 3 μονάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα και 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα καθώς και μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία.

 

Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα προϊόντα της σε 19 χώρες και στις 5 ηπείρους.

 

Παράλληλα με την επιχειρηματική της ανάπτυξη, η εταιρία έχει επενδύσει στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας, στην υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πολιτικής, τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος, την ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την κοινωνική προσφορά, πάντα με την έμπρακτη συμβολή των εργαζομένων της, με διαφάνεια και λογοδοσία.

 

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διαθέτει από την TÜV AUSTRIA HELLAS ISO 9001:2008 για την ποιότητα των προϊόντων, ΙSO 22000:2005 για την ασφάλεια των προϊόντων (HACCP), ISO 14001-2004 για την προστασία του περιβάλλοντος και OHSAS 18001:2007 για την ασφάλεια και υγεία του προσωπικού.

 

Επιπλέον, είναι η πρώτη εταιρία στην Ελλάδα που έχει κατακτήσει την ανώτατη Διαμαντένια διάκριση του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index) για το 2013 και η πρώτη στην Ελλάδα που απέκτησε βεβαίωση εφαρμογής του προτύπου ISO 26000 για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα που έχει επιδείξει, τη σταθερή επίδοσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μέριμνα για την κοινωνία και τη χώρα συνολικά. Τέλος, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει βραβευτεί επανειλημμένα για το εργασιακό της περιβάλλον.